شکایات
ثبت شکایات
ما در اسنوا هوم تلاش میکنیم تجربهی خریدی مطمئن و رضایتبخش برای همه مشتریان فراهم کنیم. با این حال اگر در روند خرید، دریافت کالا یا خدمات پس از فروش با مشکلی مواجه شدید، میتوانید شکایت خود را ثبت کنید تا در کوتاهترین زمان بررسی و رسیدگی شود.
روشهای ثبت شکایت
- تماس با بخش پشتیبانی از طریق شماره درجشده در سایت
- ارسال ایمیل به واحد خدمات مشتریان
- تکمیل فرم شکایات در بخش «تماس با ما»
روند رسیدگی
- پس از ثبت شکایت، تیم پشتیبانی ظرف حداکثر ۴۸ ساعت موضوع را بررسی میکند.
- نتیجه بررسی و اقدامات انجامشده از طریق تماس تلفنی یا ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
- در صورت نیاز، پیگیریهای تکمیلی تا رفع کامل مشکل ادامه خواهد داشت.